جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

تاسیس و تولید TOPTUL

شرکت روتار که در سال 1981 تأسیس شد، با هدف ایجاد و تولید ابزارآلات با بالاترین کیفیت از طریق کارخانه های تولید و زنجیره تامین خود، فعالیت داشت.

TOPTUL® Professional Tools از سال 1994 به بازار جهانی راه اندازی شد. تیم مهندسی و تولید TOPTUL تلاش های گسترده ای را برای افزایش کاربردی بودن ابزارهای معمولی با توسعه روش های مختلف تولید پیشرفته انجام داده اند.

ابزارهای با کیفیت برتر برند TOPTUL نه تنها استانداردهای بین‌المللی ANSI/DIN را برآورده می‌کنند و از آنها فراتر می‌روند، بلکه آچار ترکیبی Super-Torque جدید توسعه‌یافته نیز قابلیت‌های گشتاور ابزار و قابلیت‌های رانندگی بهبود یافته را ارائه می‌دهد.

امروز، ما خوشحالیم که ابزارهای حرفه ای TOPTUL با کیفیت بالا را به مشتریان جهانی ارائه می دهیم. TOPTUL مزیت های مختلف محصول را نسبت به سایر مارک های رقابتی به ویژه برای سطح عالی بر روی ابزار ارائه می دهد.

ابزارهای حرفه ای TOPTUL اکنون به طور گسترده توسط تعمیرات و اتصالات صنعتی مختلف، کارگاه های خودروسازی، ارتش، صنایع هوافضا، کارهای سنگین و انواع خدمات مکانیکی استفاده می شود.

علاوه بر این، برای افزایش فروش مطلوب و گسترش کانال‌های فروش فعلی، برنامه TOPTUL اکنون با قیمت رقابتی و تمرکز بر کیفیت، طراحی و ساخته شده است.

ساخت حرفه ای برای ابزارهای حرفه ای TOPTUL

TOPTUL Professional Tools نزدیک به 35 سال است که تولید می کند.

کیفیت و عملکرد عالی ابزار در سراسر جهان به رسمیت شناخته شده است. “ما اولین تولید کننده ابزار در تایوان هستیم که نه تنها بر استفاده از مواد فولادی درجه یک، طراحی محصول نوآورانه، کنترل دقیق عملیات حرارتی، فرآیند ساخت دقیق و روش های تولید پیشرفته تمرکز می کنیم، بلکه به شدت بر پرداخت سطحی برجسته تاکید می کنیم. فقط ابزارهایی با ظاهر زیبا می توانند عالی بودن برجسته را ثابت کنند.

مدیر تولید همچنین اشاره می کند که “برای اینکه یک تولید کننده ابزار حرفه ای باشید باید خطوط تولید بسیار یکپارچه و قابلیت طراحی قوی همراه با مدیریت تولید کارآمد را تجهیز کنید. ما در طول سال ها نیازها و تجربیات مختلف تولیدی را جمع آوری کرده ایم، قابلیت ها و انعطاف های تولید ما در نظر گرفته شده است. در مقایسه با سایر رقبا در صنعت ابزار بسیار قوی است.”

محصولات TOPTUL نه تنها بر کیفیت بالا بلکه بر قیمت مناسب نیز تاکید دارند. به منظور دستیابی به این هدف، سیستم های تولید TOPTUL نقش بسیار مهمی در دستیابی به تعالی سازمانی ایفا می کنند. با انجام برنامه ریزی تولید، هماهنگی و کنترل مناسب از طریق سیستم Work-Flow ERP (برنامه ریزی منابع سازمانی)، تیم تولید TOPTUL به یکی از سازمان هایی تبدیل می شود که در صنعت ابزار تایوان با مدیریت تولید موثر به برتری دست یافته و پایدار است.

از اولین روزی که تیم تولید حرفه ای TOPTUL تصمیم به تولید ابزار با کیفیت با مواد اولیه فولاد خام، فناوری قالب گیری و ساخت ابزار نوآورانه و روش کنترل کیفیت کامل و همچنین مطابق با استانداردهای سخت صنعتی مختلف گرفت، ابزار حرفه ای TOPTUL واقعا مخفف ” علامت ابزارهای حرفه ای” و “انتخاب حرفه ای ها.”

به TopTul خوش آمدید

جهت ارتباط با ما و پرسش سوالات خود میتوانید شماره تماس خود را در فیلد زیر وارد تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس گیرند.


Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
Click outside to hide the comparison bar
Compare